luni, 7 iunie 2010

TVD - Ce personaj iti place?



Personajul meu preferat din „Jurnalele Vampirilor”? Sincer, nu cred că aş putea să răspund la această întrebare fără să evit măcar o lege a metafizicii care mă împiedică să realizez care dintre cei trei protagonişti mă încântă cel mai mult.

Cu toate acestea, trebuie să îmi calc pe suflet şi să conştientizez, la fel de mult pe cât trebuie să realizez, că personajul care m-a acaparat într-u totul este Damon Salvatore! Ştiu, poate mulţi dintre voi nici măcar nu l-aţi observat, sau dacă aţi făcut-o a fost doar pentru simplul fapt că intervenea în relaţia perfectă dintre Elena Gilbert şi Stefan Salvatore. Poate, dacă am fi acordat mai multă atenţie acestui personaj atât de „rău” la început am fi observat stupefiaţi cum, de fapt, viaţa sa nu este decât o replică perfectă a nefericirii. Sufletul său nu numai că moare căutându-şi o semnificaţie, dar se şi lasă purtat de o aparenţă, o mască perfectă, pe care o poartă fără încetare. Acest personaj ştie cum să se joace cu cititorul, căci cititorul însuşi cade în capcana de a se îndrăgosti de un ireal, al realităţii. Damon, devine mai mult decât atât, devine o portiţă de scăpare în lumea celor care se ascund, dar totodată nu încearcă să remedieze asta pentru că atunci ar risca să devină „uman”. Mulţi dintre noi nu l-am observat pe Damon doar atunci când frumosul actor, Ian Somerhalder l-a interpretat în serialul cu acelaşi nume, iar asta nu este decât o greşeală a noastră a cititorilor. Când am deschis primul volum din „Jurnalele Vampirilor” am fost încântată de acest personaj misterios. I-am urmărit mişcările îndeaproape, citind pasajele în care apărea de zeci de ori pentru a reuşi să îi înţeleg psihologia. Nu numai că s-a jucat cu mine, dejucându-mi planurile, dar m-a şi făcut să îmi doresc să citesc mai mult despre el. Nu multe personaje reuşesc să mă facă, pe mine ca şi cititor înrăit, să le cad în capcana de a mă îndrăgosti de ele.

În concluzie pasiunea mea pentru Damon a apărut încă de la început, nu m-am îndrăgostit pe parcurs de acest personaj, ci dintr-o dată. Damon a reuşit să mă facă să îi văd latura bună pe care o păstrează doar pentru cei care ştiu să descifreze un om, sau în cazul nostru, un vampir.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu